یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
آزمون ورودی حوزه علمیه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام بیان کرد: علم و تقوا را دو بال برای حرکت به سمت موفقیت خود بدانید و این دو را حتی اگر شده به کمترین اندازه همراه خود داشته باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی طلاب جدید حوزه علمیه استان ایلام در محل نماز خانه حوزه علمیه صاحب الزمان عجل الله برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر بسطامی معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام در این مراسم اظهار داشت: دوران جوانی دوران سرشار از انرژی، استعداد، نورانیت و صفای دل است که در سازندگی خود جوان و محیط پیرامون او بسیار موثر و تاثیرگزار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین بسطامی خاطرنشان کرد: همیشه فرصت‌های مختلفی برای رشد و بالندگی در عرصه روزگار وجود دارد، اما تأثیر حوزه علمیه و تحصیل در آن در پرورش شخصیت و آینده انسان بسیار بااهمیت و ضروری است.

ایشان ادامه داد: خداوند برای شما فرصت‌هایی را رقم زده، این فرصت‌ها را مغتنم بشمارید، توصیه می‌کنیم در این راهی که ظرفیت انتخاب در اختیار شما قرار گرفته، انتخابی احسن داشته باشید و فرصت به‌دست آمده را غنیمت بشمارید.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام بیان کرد: علم و تقوا را دو بال برای حرکت به سمت موفقیت خود بدانید و این دو را حتی اگر شده به کمترین اندازه همراه خود داشته باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha